Întrebări frecvente

Intrebari despre produsele si comenzile online

Cum pot gasi un anumit produs in magazin ?

Pentru a gasi un anumit produs, folositi caseta de cautare existenta in partea de sus a site-ului, in care trebuie sa introduceti cuvinte ce descriu produsul cautat. Daca acestea se regasesc in numele sau descrierea vreunui produs din site, sistemul va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara de pe site ?

Da, site-ul onoreaza si comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala, va rugam sa completati datele firmei in formularul de comanda online.

Cum procedez daca vreau ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea din contul meu de client ?

In aceasta situatie, in formularul de comanda, puteti sa introduceti alta adresa de livrare decat cea implicita, preluata din profilul contului de utilizator.

Poate fi produsul impachetat sub forma de cadou ?

Da, tot ceea ce trebuie sa faceti este ca la crearea comenzii, sa specificati modul de impachetare "cadou". Aveti grija sa specificati adresa destinatie corecta.Tariful cerut pentru utilizarea acestui serviciu este de 10 ron.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez ?

Daca nu va mai amintiti parola contului dumneavoastra, folositi optiunea Recupereaza parola, disponibila in pagina de logare.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu ?

Pentru a modifica datele din contul de client, trebuie sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Profil utilizator, disponibila in partea de sus a site-ului.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara ?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata ?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, trebuie sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric Comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare ?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric Comenzi.

Intrebari generale

Vreau sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez ?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

Vreat sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez ?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

X
Google+